Direktlänk till inlägg 19 juni 2009

Midsommar...

Av Love AIK-aren - 19 juni 2009 07:29

Nu ska jag åka till Landet och fira midsommar.

Vi ska vara på Lökholmen vid Sandhamn.Vi ska vara där med våra kompisar Olof, Freja, Patrik och Henrietta.

Jag ska ta med mig mitt Wii.

Tjao!

/Love AIK-aren

 
 
idiotjim

idiotjim

19 juni 2009 09:50

Är från Solna once upon a time så det blir väl gnaget om jag måste välja...
Du vet att det är färgerna och kläderna du hejjar på?!
Folk som jobbar som fotbollsspelare går dit stålarna går och som jag ser det är det mest en del av underhållningsindustrin...
Men gillar du att se färg torka (0-0,spöregn)

lol

Ha det!

http://jimsblogg.bloggagratis.se

 
emelie

emelie

19 juni 2009 10:35

tack! glad midsommar!

http://emlans.bloggagratis.se

 
Ingen bild

madde70

19 juni 2009 12:21

trevlig midsommar.hejar inte på nått lag

 
Sofia

Sofia

19 juni 2009 15:01

Tack=) Jag hejar inte på något lag. Hatar allt som har med sport att göra, tyvärr.

http://sofia85.bloggagratis.se

 
Karin

Karin

19 juni 2009 18:24

Hej Love!
Tack för ditt inlägg Love,själv har du en jättefin blogg,tycker du är jätteduktig som bloggar.Sen är du ju som sagt väldigt intresserad av idrott,det syns.
Jag hejar på Sirius innebandy juniorer i Uppsala,min son Joel är nämligen en av deras målvakter.Sen spelar ju han fotboll i Funbo.
Mina två grabbar är väldigt intresserade av idrott och de håller också på AIK.
Hoppas du fick med dig Wii kan vara bra om det regnar,och visst är det kul att spela.
Ha en skön midsommar önskar jag dig o din familj.

http://kajsa-vargs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Soffan

19 juni 2009 22:47

Kul du tycker min blogg är fin. Tack! Är inte så bra på fotboll... men självklart håller jag lite på Brage... men dom spela ju i en helt annan division.

 
Ingen bild

rottizhools

20 juni 2009 17:05

Hej du ja det tycke rjag borde synas på min sida=) Jag älskar aik över allt annat. Aik är det som står mitt hjärta närmast efter min sambo..Brukar du gå på fotbollen då??

 
Evil

Evil

20 juni 2009 23:04

du skrev en komentar i min blogg så jag kikar lite på din. jätte fin sida du har!

ha en bra dag!

hejar inte på något lag efter som att jag inte är så jätte sportintresserad =)

http://evil-evil-evil.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Karin

21 juni 2009 15:46

Tyvärr, jag måste göra dig besviken. Jag vet ingenting om fotboll. Tack för att du skrev en kommentar i min blogg.

 
Ingen bild

Jessic

22 juni 2009 21:52

Tackar för kommentaren, måste säga detsamma! :)

 
zelda

zelda

23 juni 2009 10:04

Klart jag också är AIK-are :) VOFF

http://zeld-s.bloggagratis.se

 
oskar

oskar

28 juni 2009 09:20

Tjena grabben! Hur står det till med en sådan ung herre i dag. Hoppas att du hittar på massor med kul nu i sommar. Den har ju precis börjat nästan.

Jag fick den här vänskaps Björnen av en bloggvän till mig som heter Nena du får gärna kika och se om du har lust att lära känna nya vänner.

ha det gott
oskar

http://i-love-china.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love AIK-aren - 27 augusti 2009 16:07

Gå in på http://www.youtube.com/watch?v=J0no-1tz_x8 äckligt videoklipp med en macka...

Av Love AIK-aren - 27 juli 2009 11:18

Nu heter min brorsa Carl Axel Christer

Av Love AIK-aren - 24 juli 2009 08:34

Jag kommer inte att skriva nagot under sommaren sen kommer skriva allt som har hant efter sommaren igen ni kan titta in 17 augusti. Tjao!...

Av Love AIK-aren - 9 juli 2009 22:19

Jag ska åka 8:00 till Lökholmen vid Sandhamn i morgon jag ska gå i röd grupp det är den svåraste gruppen. Just jag har inte berättat vad det gäller det gäller Segling. Ska bli kul har varigt där två år tidigare. Ska sova måste vara pigg till i morgon...

Av Love AIK-aren - 9 juli 2009 17:16

Wow vilken resa ont i ryggen skriver mer sen.

Presentation

Omröstning

Vad är det finaste killnamnet av de här?
 Jack
 Simon
 Axel
 Emil
 Charlie
 Alex
 Jacob
 Leo
 Max
 Carl
 Adam
 Ivar
 Zack
 Leon

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards